Marlin, un caiac elegant dar agil in acelasi timp, oferind stabilitate foarte buna, confort in turele lungi si manevrabilitate extraordinara. Este usor de padelat pe valuri si are o pozitie sigura pe apa.
Marlin a fost testat cu succes in Romania pe rauri precum: Dunare (Delta Dunarii), pe lacuri (Snagov) dar si pe Marea Neagra.
Recomandat pentru: ture lungi de mai multe zile pe rauri largi, ture pe mare, ture pe ocean.
Poate fi folosit si pentru: ture pe lacuri, delte.
cockpit generos/spatios recomandat pentru turele lungi.
scaun cu sistem ce permite ajustarea pozitiei utilizatorului in functie de particularitatile acestuia.
scaunul poate fi deplasat cu aproximativ 10cm prin slabirea suruburilor de fixare.
pozitia spatarului poate fi modificata prin tensionarea/slabirea unui snur localizat la jumatatea scaunului.
pozitia suportilor pentru picioare/talpi (care in momentul montarii unei carme ajuta la controlul acesteia) poate fi modificata in functie de inaltimea si de pozitia confortabila a utilizatorului.
caiacul detine doua zone de depozitare (una situata in varful caiacului si una in spatele utilizatorului) pentru bagaje, sigilate impotriva patrunderii apei printr-o husa de neopren elastica asigurata de un capac cauciucat fixat cu snur elastic.
toate compartimentele sunt sigilate impotriva patrunderii apei astfel caiacul este impartit in trei zone, zona din varf si zona din coada care reprezinta spatiile de depozitare si cockpit-ul. Zonele de depozitare vor impiedica caiacul sa se scufunde in cazul rasturnarii deoarece actioneaza ca doua perne cu aer.
volumul total al celor doua compartimente pentru bagaje este de 166l (58l in partea frontala si 108l in partea din spate).
chiar in fata utilizatorului exista un alt spatiu de depozitare, ''Deck-Box'' pentru obiecte ce trebuie sa fie la indemana. De mentionat ca acest spatiu nu este protejat total impotriva apei astfel ca se recomanda impachetarea suplimentara a obiectelor care nu trebuie sa intre in contact cu apa.
caiacul este utilat si cu doua plase elastice in fata si in spatele utilizatorului pentru fixarea echipamentului.
sistem anti-furt, suport metalic ce nu poate fi desfacut de pe caiac de unde se poate atasa un cablu de otel cu incuietoare.
caiacul vine pregatit pentru a i se putea monta o carma ce poate fi cumparata separat.
snur fixat de jur imprejurul caiacului pentru atasarea diferitelor echipamente.
doua manere pentru transport (unul in varf si unul langa carma).
Material:
Prilite este un material cu tratament de protectie impotriva razelor UV, este prelucrat printr-un proces computerizat de incalzire si vacum.
partea superioara si cea inferioara a ambarcatiunii sunt inbinate printr-un conector dublu in forma literei 'U' ceea ce le face inseparabile.
acest profil de imbinare a re in acelasi timp si rol de protectie in cazul loviturilor laterale.
ambarcatiunile din Prilite sunt cu 20% mai usoare decat cele din HTP si mai rezistente decat cele din carbon/aramid.
reparatiile pentru zgarieturi superficiale se realizeaza cu ajutorul pastei de polish disponibila la dealer-ul Prijon iar rearatiile majore se pot efectua cu ajutorul adezivilor gen epoxy.
interiorul barcii trebuie ferit de razele solare astfel ca este indicat sa depozitati caiacul cu cockpit-ul in jos.
Caracteristici pe apa (notate de la 1 la 10):
manevrabilitate: 9.
agilitate: 8.
stabilitate: 7.
viteza: 9.
Pozele sunt cu titlu informativ, pot contine accesorii care nu sunt prinse in pretul afisat